Podróż służbowa busem do Amsterdamu

W związku z prężnym rozwojem firmy, w której pracuję ostatnimi czasy spotkał mnie nie lada zaszczyt. Część załogi otrzymała awanse, które były wyczekiwane przez dłuższy okres. W tym gronie znalazła się również moja skromna osoba. Bardzo się ucieszyłem z tego powodu. Na spotkaniu organizacyjnym okazało się jednak, że awans wiąże się z koniecznością przeprowadzki. Dostałem przeniesienie do Holandii. Jako, że nie mam jeszcze rodziny ani dziewczyny informacja ta wywołała moje zaciekawienie i ekscytacje.

Wyruszyliśmy z Radomia w podróż życia

busy do holandii radomOd kiedy pamiętam chciałem zwiedzić Holandię jednak nigdy nie było na to czasu. Teraz trafiła się idealna sposobność. Dodatkowo pozytywnym aspektem było to, że mój przyjaciel z którym pracuję również otrzymał awans i wybierał się do Holandii. Razem będzie zdecydowanie raźniej. Firma organizuje mieszkania pracownicze na miejscu. Już załatwiliśmy wszystkie formalności i będziemy mieszkać razem. Przyjaciel ma co prawda dziewczynę, ale jeśli wszystko pójdzie po jego myśli, przeprowadzi się ona również do Holandii. Przyszedł czas przeprowadzki. Postanowiliśmy, że trasę do Holandii pokonamy lądem. Oboje panicznie boimy się latać samolotami. W związku z czym postanowiliśmy skorzystać z usługi przewoźnika, który oferuje wygodne busy do Holandii z Radomia. Po telefonie okazało się, że nie ma problemu. Przewoźnik w terminie podanym przez nas jest w stanie podstawić busa z większą przestrzenią ładunkową tak żebyśmy mogli zabrać wszystkie potrzebne przez nas rzeczy. Co prawda bilet taki jest trochę droższy od standardowego jednak była to dla nas opcja jak najbardziej do zaakceptowania.

W dniu wyjazdu zabraliśmy wszystkie bagaże. Punkt zbiórki był ustalony na pobliskim dworcu autobusowym. O wyznaczonej godzinie pojawił się bus, którym udaliśmy się z Radomia prosto do Holandii. Po przybyciu na miejsce byliśmy bardzo miło zaskoczeni naszym nowym mieszkaniem. Okazało się ono bardzo przestronne oraz było nowocześnie urządzone. Pierwsze dni zapowiadały dużą zmianę w naszym życiu.