W obecnych czasach klienci mogą robić zakupy w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Jednak z roku rok coraz więcej nich decyduje się na zakupy w sieci, bo są szybsze i wygodniejsze, choć wiążą się z pewnym ryzykiem.
Jak powinno wyglądać zdjęcie produktu?
Kiedy idziemy na zakupy do pobliskiego sklepu, to widzimy z bliska towar, który chcemy kupić. Możemy go dotknąć, sprawdzić jego parametry czy nawet przymierzyć jak w przypadku ubrań. Jednak kupując tą samą rzecz w internecie możemy jedynie przeczytać opis towaru i zobaczyć jego zdjęcie, jeżeli sprzedawca je umieścił. To może komplikować sprawę, ale też dlatego prawo konsumenckie jest tak skonstruowane, że każdy towar bez podania przyczyny możemy zwrócić w ciągu czternastu dni bez podawania przyczyny. Czasem bywa, że oferowany na stronie towar odbiega od tego, jaki faktycznie otrzymujemy w paczce. Może to wynikać z nieuczciwości sprzedawcy lub niedokładnych opisów i zdjęć, dlatego warto dokładnie czytać informacje zawarte na stronie i w razie wątpliwości pytać sprzedawcę. Chcąc wykonać profesjonalne zdjęcia produktu Warszawa jest miastem, w którym znajdziemy wiele salonów fotograficznych zajmujących się realizacją takich zleceń. Często samodzielnie wykonane zdjęcia są mało czytelne i niedokładne, a to negatywnie wpływa na ocenę rzetelności oferty przez klienta. Badania pokazują, że wielu z nich rezygnuje z zakupu takie produktu, ponieważ zwyczajnie go nie widzi. Dlatego też fotografia produktu powinna maksymalnie oddawać każdy szczegół.
Profesjonaliści dysponują odpowiednim sprzętem fotograficznym, namiotem lub nawet scenerią do robienia zdjęć produktowych, a także mają wymagane oświetlenie, które sprawia, że towary mają naturalne barwy.Wbrew pozorom, to wszystko ma znaczenie.